Բարի առավոտ – Մայստեր Էկհարտ

Ստորև ներկայացնում ենք կաթոլիկ միստիկ (խորհրդապաշտ) մտածող Մայստեր Էկհարտի (1260-1327/8) մտքերից:

good-morning

Մայստեր Էկհարտը մի օր ասաց մի աղքատ մարդու.

– Աստված քեզ մի բարի առավոտ շնորհի, եղբա՛յր:

– Տե՛ր, այդ մաղթանքը դու քե՛զ համար պահիր, որովհետև ես դեռևս ոչ մի վատ առավոտ չեմ ունեցել, – պատասխանեց մարդը:

– Իսկ ինչպե՞ս կարող է դա պատահել:

– Որովհետև այն բոլորը, որ Աստված ինձ իբրև տառապանք է տալիս, ես Նրան սիրուն եմ կրում ուրախությամբ, ինձ այդպիսի մի պատվի համար անարժան եմ համարում, և այդ պատճառով էլ ես ինձ երբեք տխուր կամ տրտում չեմ զգում:

Էկհարտը հարցնում է.

– Առաջին անգամ ե՞րբ գտար Աստծուն:

– Հենց այն րոպեին, երբ ես հրաժարվեցի իմ բոլոր կրքերից:

– Իսկ ո՞ւր թողեցիր Աստծուն:

– Աստծուն թողեցի մաքուր և ջինջ սրտերի մեջ:

Էկհարտը հարցնում է.

– Ի՞նչ տեսակ մարդ ես դու, եղբա՛յր:

– Ես մի թագավոր եմ:

– Որտե՞ղ ես թագավորում:

– Ես թագավորում եմ իմ մարմնի վրա, որովհետև այն, ինչ որ իմ հոգին ձգտում է ստանալ Աստծուց, իմ մարմինը ավելի արագ է շարժվում՝ խանգարելու համար այդ ձգտումը:

Էկհարտը հարցնում է.

– Ամեն թագավոր պետք է անպայման մի թագավորություն ունենա, իսկ որտե՞ղ է քո թագավորությունը:

– Իմ թագավորությունը իմ հոգու մեջ է: Երբ ես փակում եմ իմ զգայարանների դարպասները և ամենայն լրջությամբ տենչում Աստծուն, այն ժամանակ ես գտնում եմ Նրան իմ հոգու մեջ այնպես լուսավոր և այնպես բերկրալի, ինչպես որ Նա գոյություն ունի հավիտենական կյանքում:

Էկհարտը հարցնում է.

– Դու ուրեմն մի սուրբ ես, ո՞վ քեզ սրբացրեց, եղբա՛յր:

– Այդ բանն արեց լռության մեջ իմ կեցությունը, իմ անդրանցական խորհրդածությունը և իմ միավորումը Աստծու հետ: Սրանք ինձ վեր բարձրացրեցին դեպի երկինք, քանզի ես չկարողացա ոչ մի տեղ հանգիստ գտնել, բացի Աստծու մոտից: Այժմ ես գտել եմ Նրան և Նրանում գտել եմ նաև հավիտենական հանգիստն ու խաղաղությունը, և դրանք ժամանակագրային առումով գլում*-անցնում են աշխարհի բոլոր թագավորությունները:

* Գլել = գլորել

Աղբյուրը՝ Յակոբ արք. Գլնճեան, Հաւատի եւ բանականութեան հետքերով, Երեւան, «Անահիտ» հրատ., 2014

Կարդացե՛ք նաև Մտածումներ – Մայստեր Էկհարտ

Posted on January 29, 2016, in Միստիկա (խորհրդապաշտություն) and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Comments.

Leave a Reply

