Վեհափառի առօրյան

Հիսուս Քրիստոսը աշխատաասենյակ չուներ

Ջ. Գուայտա – Ինչի՞ մասին է մտածում Կաթողիկոսը՝ իր օրն սկսելով: Ինչպե՞ս է անցնում Ձեր օրը:

Գարեգին Ա.Օրս սկսվում է Տաճարում աղոթելով: Մեր կյանքը երկարացնելու համար Աստծուն երախտագիտություն հայտնելու իրողությունն է հևք հաղորդում եպիսկոպոսի, ինչպես և յուրաքանչյուր քրիստոնյայի օրվան: Սուրբ Էջմիածնի տաճարում այդ աղոթքը կատարվում է մեր Միաբանության վաևդապետների, վանականների և ճեմարանի սաների հետ: Եկեղեցում աղոթելուց և, հակառակ իմ սովորության, բժիշկների խորհրդով ամեն առավոտ մի փոքր նախաճաշելուց հետո, գնում եմ իմ առանձնասենյակ, որտեղ, ամենից առաջ, հանդիպում եմ խորհրդականներիս՝ աչքի անցկացնելու համար ծրագրված հանդիպումների ժամանակացույցը: Իմ պարտավորություններից շատերը վերաբերում են մեր Կաթողիկոսարանի ու նրա տարբեր բաժինների, այսպես ասած, ներքին գործերին: Այնուհետև պատասխանում եմ թղթակցություններին. մենք այստեղ շատ նամակներ ենք ստանում մեր թեմերից, ուրիշ Եկեղեցիներից, ինչպես նաև հայկական ու միջազգային այլ կազմակերպություններից:

Ամեն օր ես ընդունում եմ այցելուների, որոնք մեր Եկեղեցու անդամներ են (վարդապետներ, եպիսկոպոսներ, հավատացյալներ), ինչպես նաև այլ մարդկանց՝ պետական պաշտոնյաների, մշակույթի, կրթության, գործարար աշխարհի ներկայացուցիչների, Հայաստան այցելած օտարերկրացիների: Շատերն են ուզում տեսնել Էջմիածինը. դա մեր՝ իբրև քրիստոնյա ազգի, օրրանն է, հայկական Բեթղեհեմը: Այստեղ շատ են լինում ուխտավորներ, որոնց մեջ՝ մեծ թվով սփյուռքահայեր: Բոլորի համար ժամանակս չի բավականացնում, բայց շատերին եմ ընդունում:

Օրվա երկրորդ կեսին փորձում եմ մի քիչ հանգստանալ, այնուհետև կարդում եմ այն գրքերը, որ ստանում եմ Ֆրանսիայից, Միացյալ Նահանգներից, Անգլիայից: Աշխատում եմ հետևել ժամանակակից աստվածաբանական մտքին ու էկումենիկ աշխարհի ընթացքին. միշտ կապված եմ եղել էկումենիկ շարժմանը, որն այնքա՛ն է աշխուժացրել եկեղեցական իմ կյանքն ու իմ ծառայությունը՝ քահանայական ձեռնադրման օրվանից ի վեր: Երեկոյան ընդունում եմ նաև բարեկամների: Ժամանակ առ ժամանակ գրում եմ: Եվ, վերջապես, դասավանդում եմ մեր Հոգևոր ճեմարանում, որտեղ շաբաթը մեկ անգամ դասախոսություն եմ կարդում հովվական աստվածաբանության ու ճարտասանության վերաբերյալ:

Աղբյուրը՝ Գարեգին Ա. Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս, «Զրույցներ Ջիովաննի Գուայտայի հետ», Ս. Էջմիածին, 2001

Կարդացե՛ք նաև Քանի՞ Հայ եկեղեցի գոյություն ունի

 

Posted on February 17, 2014, in Գարեգին Ա. Կաթողիկոս Ամենայն Հայոց and tagged , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

