Մայր Թերեզայի Նոբելյան դասախոսությունից /հատված Բ./

Մայր Թերեզայի Նոբելյան դասախոսությունից /հատված Բ./11 դեկտեմբերի 1979 թ.

Սկիզբը՝ ԱՅՍՏԵՂ

Երբ մեր շուրջն այսքան տառապանք, ատելություն ու աղետներ կան, մենք փորձում ենք դիմադրել դրանց մեր աղթոքներով… Սերը սկսվում է տնից, և հարցն այն չէ, թե ինչքան բան ենք մենք անում, այլ թե ինչքան սեր ենք դնում նրա մեջ, ինչ անում ենք: Ամեն ինչ հնարավոր է Ամենակարող Աստծո համար՝ կարևոր չէ, թե ինչքան ենք անում, քանզի Նա անսահման է: Կարևոր է այն, թե ինչքան սեր ենք մենք ներդնում մեր գործի մեջ, ինչքան ենք անում հանուն Նրա՝ օգնելով այս կամ այն մարդուն:

 Որոշ ժամանակ առաջ մեզ մոտ՝ Կալկաթայում, դժվարություններ կային շաքարավազի հետ կապված, ու չգիտեմ, թե ինչպես էին այդ մասին իմացել մոտակայքի երեխաները: Բայց մի անգամ մի փոքրիկ՝ 4-ամյա հինդի տղա եկավ. գնացել էր տուն ու ասել ծնողներին. «Ես շաքարավազ չեմ ուտի 3 օր, ուզում եմ տալ իմ շաքարավազը մայր Թերեզային՝ իր երեխաների համար»: Երեք օրից մայրն ու հայրը նրան մեր տուն բերեցին: Ես նրան երբեք չէի տեսել, և այդ փոքրիկը իմ անունը չէր կարողանում լավ արտասանել, բայց հաստատ գիտեր, թե ինչի համար է եկել և ինչ էր ուզում անել: Նա գիտեր, որ ուզում է կիսվել իր սիրով:

Ահա թե ինչու և ես այդքան շատ սեր ստացա ձեզանից: Այն րոպեից, ինչ ես ժամանել եմ, ես իրապես շրջապատված եմ սիրով՝ իրական սիրով, ճշմարիտ, հասկացող սիրով: Ես այնպիսի զգացում ունեմ, որ Հնդկաստանում, Աֆրիկայում գտնվող յուրաքանչյուր մարդ հետաքրքիր է ձեզ: Եվ ես զգացի ինձ իրոք ինչպես տանը, այդպես էլ այսօր ասացի քույրերիս: Ես զգացի ինձ կարծես մեր վանքում, իմ քույրերի հետ միասին: Այստեղ և հենց այստեղ ես զգում եմ ինձ ինչպես տանը:

ՄԱՅՐ ԹԵՐԵԶԱ

Տե՛ս նաև Մայր Թերեզա. ՍԻՐՈ ՄԱՍԻՆ

Posted on January 25, 2014, in Մայր Թերեզա and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

