Ինչ է նշանակում «լինել ինչպես երեխա» – ՄԱՅՐ ԹԵՐԵԶԱ

mother-teresa-35

Նորից ու նորից մենք լսում ենք. «Եթե դու չդառնաս ինչպես երեխա, չես կարողանա երկինք գնալ»: Իսկ ի՞նչ է նշանակում «լինել ինչպես երեխա»: Դա նշանակում է մաքուր սիրտ ունենալ, սիրտ, որում ապրում է Հիսուս, սիրտ, որը կարող է կրկին ու կրկին ասել. «Հիսուս որ իմ սրտում ես, ես հավատում եմ Քո քնքուշ սիրուն իմ հանդեպ: Ես սիրում եմ Քեզ»: Այդպիսի սիրտը պետք է ունենամ ես և դուք, որպեսզի կարողանանք նայել խաչին ու հասկանանք, թե ինչքան ուժեղ է Հիսուս սիրում ինձ, ինչքան է սիրում մեզանից յուրաքանչյուրին:

Տե՛ս նաև Մայր Թերեզա. ՍԻՐՈ ՄԱՍԻՆ

Posted on January 5, 2014, in Մայր Թերեզա. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

