Պավել Ֆլորենսկի. Հնարավո՞ր է գիտական աշխատանքը Սոլովկիում /նամակներ. մաս 9-րդ/

Նախորդ նամակը՝ այստեղ

1935.IX.22. № 29

pavel-florensky Պավել Ֆլորենսկի

Օգոստոսի 30-ից ապրում եմ նոր վայրում: Դա հին վանական շենք է՝ Կրեմլի դիմաց: Պատերը հաստ են, ներքևի հարկերում՝ քարե բարձր կամարներով. նախկինում վանական դարբնոց է եղել: Իմ կեցարան երկրորդ հարկում է՝ խարխուլ, շարժական (արտաքին) սանդուխքով հատուկ մուտքով, ինչպես աղավնոցներում: Կեցարանում 2 փոքրսենյակ կա. Մեկը ես եմ զբաղեցնում՝ լաբորատորիայի մի աշխատողի հետ, իսկ մյուսում ապրում են համարյա միշտ բացակայող տեխնիկական աշխատողները: Սնունդը ինքներս ենք պատրաստում՝ սալիկի վրա, որն այստեղ ՝ նույն սենյակում է: Սնվում ենք համարյա բացառապես բանջարեղենով, այնսինքն՝ իմ ճաշակով: Շենքը Սուրբ (այժմ Կրեմլյան) լճի ափին է գտնվում… Բայց այս կեցարանը ժամանակավոր է, նույնիսկ՝ կարճաժամկետ: Լաբորատորիայի տեղափոխումը և փոխանցումը ինձ վրա ծանր տպավորություն է թողել. չէ՞ որ նրա համար մեծ ջանքեր, ստեղծագործականություն և սեր էր ներդրվել: Աշխատանքները բնականաբար ընդհատվեցին: Դատարկված և կեղտոտված սենյակների տեսքն ինձ համար այնքան ծանր էր դարձել, որ ես նույնսիկ ուրախ էի՝ վերցնելու իմ անձնակազմը և ճամփորդական պայուսակն ու գնալ այնտեղից: Ամեն ինչ հիշեցնում է երկրային գործերի անցողիկության մասին և սովորեցնում է գիտակցել ինքդ քեզ «իբրև ճամորդ ու անցորդ»:

Աղբյուրը՝ http://www.solovki.ca

Թրգմն.՝ Գառնիկ Հարությունյանի

Posted on April 25, 2013, in Պավել Ֆլորենսկի and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

