Սուրբ Իգնատիոս Անտիոքացի (Աստվածազգյաց). որոշ խոսքեր նրա թղթերից

Իգնատիոս Անտիոքացու մտքերից տե՛ս նաև այստեղ

Իգնատիոս Անտիոքացի Աստվածազգյաց

  • Աստվածայինի շուրջ շատ բաներ եմ խորհում, սակայն սահմանների մեջ եմ ինձ պահում, որպեսզի պարծենալով չկորչեմ։

 

  • Աստծո ցորենահատ եմ, գազանների ատամներով կաղացվեմ և Աստծո սուրբ հաց կդառնամ։

 

  • Գիտե՛մ, թե ինչ է հրամայված ինձ, այժմ հավատում եմ, թե կդառնամ աշակերտ. չփափագել ինձ համար տեսանելի կամ անտեսանելի ոչինչ, այլ միայն որ Հիսուս Քրիստոսին արժանի դառնամ։ Թող պատահեն ինձ կրակ ու խաչ և պատրաստված գազաններ, ոսկրերի բաժանում ու ցրում, անդամների հատում, ամբողջ մարմնի աղացում և սատանայի չար խռովություններ, միայն թե Հիսուս Քրիստոսին արժանանամ։

 

  • Նրան եմ փնտրում, Ով խաչվեց ինձ համար, Նրա՛ն փափագում, Ով մեռելների միջից հարություն առավ։

 

  • Սերն իմ խաչն է, իմ Սերը խաչվեց, և այլևս իմ մեջ չկա սիրո այլ կրակ։

 

Posted on April 18, 2013, in Վարք սրբոց and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

