Պավել Ֆլորենսկի. Հնարավո՞ր է գիտական աշխատանքը Սոլովկիում /նամակներ. մաս 4-րդ/

Նախորդ նամակը՝ այստեղ

ֆլօրենսկի

1934. XII.3

Աշխատասենյակը, որտեղ ես աշխատում եմ, Բարեկեցության նավահանգստի ափին է գտնվում։ Այդ փոքր ու խղճուկ աշխատասենյակը իր դռանը հպարտորեն կրում է «ԼԱԲՈՐԱՏՈՐԻԱ» ցուցանակը։ Ու չնայած դա ընդամենը ցուցանակ է, ամեն դեպքում ինձ համար շատ հաճելի է կարդալ այն ամեն ներս մտնելուց։ Բայց ես երբեմն լինում եմ նաև իսկական լաբորատորիայում. ոչ մեծ, բայց Սոլովկիի չափանիշներով՝ պարկեշտ։ Այն Կերմլից 2 կմ հեռավորության վրա է գտնվում՝ անտառում, լճի ափին (առհասարակ Սոլովկին համատարած լիճ է, և ամեն ինչ այստեղ որևէ լճի մոտ է)։

Աղբյուրը՝ http://www.solovki.ca

 

Posted on March 27, 2013, in Պավել Ֆլորենսկի and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

