Պավել Ֆլորենսկի. Հնարավո՞ր է գիտական աշխատանքը Սոլովկիում /նամակներ. մաս 2-րդ/

Նախորդ նամակը՝ այստեղ

флоренский

1934. XI.5 [Ν 2]

Այժմ ապրում եմ գրադարանում և ազատ ժամանակ կազմում եմ օտարալեզու գրքերի կատալոգը, իսկ հետո կզբաղվեմ ֆրանսիացի դասականների ընթերցանությամբ, դեպի որոնց ինձ ձգում է. բայց, իհարկե, կկարդամ, եթե տեղ լինի կարդալու. առայժմ չկա։

… Երեկ գնացել էի մելիորացիոն դաշտային աշխատանքի. նախկին ճահճոտ անտառի տեղում տորֆային ճահիճը վերածվել էր դաշտի, և անհրաժեշտ էր հանել [ծառերի] արմատները և բները տորֆային հողից ու հավաքել դրանք կույտերով…

Առայժմ անցնում եմ բոլոր այսպես կոչված ընդհանուր աշխատանքների կուրսը, որոնք փոխվում են ամեն օր կամ ամենաշատը 2-3 օր հետո։ Ըստ ժամանակագրական կարգի ես՝ կարտոֆիլ էի հավաքում և մաքրում, հեռախոսի մոտ էի հերթապահում, «կոմբիկորմ» էի ցանում՝ անասունների համար մի տեսակ թեփ, հողն էի փորում, շաղգամով լի պարկերը բարձելուն էի օգնում, նույնը՝ տուրնեպսով [շաղգամի տեսակ], դասավորում էի շաղգամը հավասար շարքերով։ Այս ամենը, կանոնների նշանակալիության և իմ թույլ ուժերի պարագայում բավականին դժվար է ինձ համար՝ չխոսելով արդեն ժամանակի սպանիչ վատնումների մասին։ Բայց հնարավոր է շուտով կդասավորվի «լաբորատորիայում» իմ աշխատանքը, այսինքն՝ դա լաբորատորիա չէ, այլ մանր արտադրություն, ու չնայած ոչ մի գիտական հետազոտություն այդտեղ չկա, ամեն դեպքում ավելի լավ է, քան կարտոֆիլը։

Նոր գրքեր այստեղ առհասարակ չեմ տեսնում, պետքական հներ նույնպես չկան։

Աղբյուրը՝ http://www.solovki.ca

Posted on March 25, 2013, in Պավել Ֆլորենսկի and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

